26.3 - Jídelníček

26. března 2012 v 18:47 |  Diary,diet
Snídaně: Jogurt (tuším něco okolo 125kcal)
Svačina: Miňonky :(
Oběd: Nic
Svačina: Nic
Veřeče: Nic

Pití: 1,5 litrové flaška (Korunní-meruňka)
Pohyb: No s pohybem jsem si dneska dala docela práci ...
kromě půl hodiny běhu, jsem docela dost chodila a jinak hromada cviků ...
Jinak celkově, ráno jsem vám tu psala o tom, že jsem stloustla 0,5kg, ale snad je to vážně jen
tou mentruací a sázím na to, že i s přechodem jí to zase klesne tak jak by mělo.
Ale i přesto se hodlám snažit,aby to mělo důvod klesnout dvakrát tolik než by to kleslo normálně :D
Dneska ... dnešní jídelníček pro mě docela ujde, ačkoliv jsem si místo těch miňonek mohla vzít třeba jablko a půlku housky ... ale to už je teď jedno ...
Co vy, jak to dnes s jídlem šlo?
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 KeT KeT | Web | 26. března 2012 v 19:03 | Reagovat

No řeknu ti na to jenom jedno :) Když člověk nejí, tak se tělo brání a ukládá si tukové buňky, no nebo se to může vyvinout v Anorexii a to teda nezávidím :) Sama o tom vím svoje, když jsem nejedla vůbec nic. Nakonec člověk váží víc než kdyby žral jako prase :D

2 KeT KeT | Web | 26. března 2012 v 19:25 | Reagovat

No správně by se mělo jíst tak 5x denně, k snídani je dobrá ovesná kaše (ta se dá koupit v takových pytlíčcích, a pak se jen zalije vodou), k obědu třeba rýže nebo těstoviny se zeleninou a pak hlavně hodně ovoce a zeleniny. A hlavně hodně pít. Když sníš za den jenom miňonky, tak to nemá vůbec cenu - to nemusíš jíst buď vůbec a nebo můžeš rovnou skočit do mekáče a celé to tam vyjíst :)

3 alexishe-ana alexishe-ana | Web | 26. března 2012 v 20:33 | Reagovat

Nechci Ti kazit euforii, ale jez trochu víc :-) KeT má pravdu a tohle je základ tak akorát na to sebou někde seknout o zem. Je to samozřejmě Tvá volba, ale hubnout jde i bez totálních hladovek :-) Pls nenaser se na mě ;-D

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama